Muziek produceren is leuk! Zaterdag 23 april kennismaken.

Heb je altijd al in de studio willen werken als engineer of producer? Of lijkt het je leuk om muziek te schrijven en te produceren in de studio? Dan is dit je kans!
Op zaterdag 23 april tussen 13.00 en 14.00 ga je samen met producer Joep van den Boom aan de slag.
Je hoeft nog geen ervaring te hebben maar heb je dat wel is dat ook helemaal prima.
Ben je nieuwsgierig? Iedereen is welkom!

In de musicproduction lessen leer je werken met DAW's zoals: Studio One, Pro Tools, Logic, Ableton, en leer je ook hoe je moet werken met microfoons, pre-amps, compressors, EQ's, effecten etc.
Daarnaast krijg je les in het gebruiken van virtuele instrumenten, songwriting, mixen en masteren!

Zaterdag 23 april van 13.00-14.00  kennismaking met producer Joep en hoe je muziek met je computer produceert.
De inloop is vrijblijvend. Wel graag aanmelden via info@key4music.com  o.v.v. je naam en leeftijd.


Muziek produceren is leuk! Zaterdag 23 april kennismaken.