Meedoén of meekijken in de muziekles?

Beste ouders en partners van een muzikaal familielid,


Klinkt er ook muziek in jouw huis? Wat wordt er eigenlijk geoefend en hoe bereik je dat je de song onder de knie krijgt?
Wat wordt er dan precies gecoacht in de lessen van uw kind of van je partner?

Van 3 juni t/m 13 juni is er de mogelijkheid om mee te kijken bij de les van uw kind/partner.
Dit doen we om te laten zien wat er in de lessen gebeurt en om u te laten ervaren hoe het eraan toe gaat tijdens de les.

 Ook zou uw kind/partner u dan wat dingen kunnen leren/uitleggen, dat is meteen een goede training of dat hij/zij snapt wat er in de lessen behandeld wordt
en dan snapt u wellicht ook wat beter wat uw kind/partner leert in de lessen!

 Mocht u dit nou leuk vinden dan bent u van harte welkom bij de les!  

Laat de docent wel even weten of u erbij wilt zijn! Stuur een mailtje of appje naar hem/haar.
Hopelijk tot volgende week allemaal:)


Meedoén of meekijken in de muziekles?